موزیک یا موسیقی... مسئله این نیست! مسئله هنر است!

  • ۱
  • ۰

آقا جان هر چقدر بگم از این آهنگ کم گفتم واقعا... موزیک بی نظیر، ریتم فوق العاده، صدای زیبای هنگ درام... من به شدت این موزیک رو دوست دارم!

مطمئن باشید با تمام آهنگ هایی که تا به حال گوش کردید فرق می کنه. به شدت متفاوت و زیباست و بد جوری می ره روی مخ!

کار آهنگسازی و موزیکش به عهده خود آقا یاسین گل بوده

هنگ درام این کار رو عرفان قوی قلب هنرمند زده

بشنوید این کار فوق العاده رو...

 

دانلود آهنگ

 

هر بار میبینمت انگار که همون بار اوله از سرم بیرون نمیره چشمات نمیره از سرش

میگذره زود پیش همیم انگار زمان داره عجله سوال من تویی با تو حله راه مسئله

دستاتو میگیرم از تو چشمات میبینم میگم که دروغه تو داد میزنی میگی نه

عصبی بد میشم کی میخوادت از من بیشتر خطا رو دستامون میشه هشتاد و یک هجده

من حساسم سر تو همه میدونن برا تو یه آدم دیگم انقدر خوبی که نمیبینم بدتو

 

یه کاری میکنی باهام که زودتر حال بدم اوکی شه مهم نی هر جا باشیم فرق نمیکنه با تو لوکیشن

علاقم نسبت به تو حسم یهو جوری شدش که انگار که دست من نیست بیشتر داره میشه خودش هی

دستاتو میگیرم از تو چشمات میبینم میگم که دروغه تو داد میزنی میگی نه

عصبی بد میشم کی میخوادت از من بیشتر خطا رو دستامون میشه هشتاد و یک هجده

من حساسم سر تو همه میدونن برا تو یه آدم دیگم انقدر خوبی که نمیبینم بدتو

  • ۹۸/۰۸/۰۱
  • music man

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی